Har været postet før, men fandt lige nogen billeder af "Socket T" aka Socket 775
Gad vide hvor mange som kan finde ud af at samle det... 10'er på at det bliver sommerens helt store forum spørgsmål (da folk ikke gider se på de første 10 sider af en manual hvor der normalt står hvordan man monterer CPU og køler) :P
Der er nogen billeder af soklen og en Prescott til Socket 775 i levende live. De bruger btw. Thermal Take køleren lagde jeg lige mærke til http://www.hkepc.com/hwdb/lga7...
Tror jeg ikke du skal regne med, men ting kommer før i Japan ja og kan købes for slik (Asus P4T533-C for 25$!). Men japanske hardware sider har det med at få fat i tingene ret hurtigt... også ting som Engineering Samples af nye CPU'er har de 2 måneder før der bare kommer et preview på et engelsk :)
Hehe, ja kunne godt være det blev det store forum spørgsmål, men jeg tror nu de fleste nok skal få den sat rigtigt i uden brug af vold, kommer an på hvor agressiv man er :D.
86.8 CFM og 45 dBA... 693 g og 4700 ±10% RPM Det er noget af en bitter blæser den der.. man skal da støj sikre og sørge for at kører med åbne vinduer! :D
det er sikkert sådan at man kan bruge profilerne som varmeelementer i et loftrum med en prescott under ribberne... Men den kan sikkert som køle en prescott ned... TPD [Tro på det]! :p