Jeg ejede en neongrøn (havde selv malet den:)) puch maxi i tidernes morgen! Den var sgu vild - ingen plumb, hakket stempel, 16mm karburator, planet topstykke, 15t forgearing, proma aso. Det var sgu en fed maskine! :e
jeg havde engang en jog.. men polini 47,6mm på, promalegat udstødning. polini variomagic sæt (ved ikke lige hvordan det staves), polini kilrem. samt anden gearing,.. nice maskine :=) også solgte jeg den til en her inde fra.. :e
jeg har en cykel... en sort Greenfield... Den løber ca 35-40 ned af bakke med mig på... Plomben er pillet og der er ny gearing på, så den er sgu bare det vildeste... jeg får også snart monteret NOS på den... Sådan en lille jetpack fra militæret bagpå bagage-bæreren..
Den er forresten til salg, hvis det nu er... Men kun bud over 10.000...
vil da også lige bidrage med min plastikknallert :)
Har en Piaggio NRG MC3 '02. Den render 50km/t efter speedo og er lovlig. Render nok 35-40km/t i virkeligheden
Jaja, stafferingerne er væk nu
...også lige et billede af en af mine andre dejlige mopeder
Solgte den da jeg ikke måtte køre ulovligt (var lige kørt galt:l) og køre 40 stykker på en stærkt neddroslet 6 gears 50cc som gik over 10000RPM (rystede sygt) var ikke speciel skægt
EDIT: Er jo mors lille dreng... kunne aldrig finde på at køre ulovligt :D
jaa jeg har jo så en puch maxi "kørte" 85 stykker, krumtappen er lige gået, men der er 38mm med 6 skyllekanaler 20mm kaburator og 15-36 gering "kørte" sku også godt:)