Heh, jeg tror der er en smule fejl i deres system. Når man åbner videoen med mozilla, får man en hund der nakker et romerlys og tonser rundt med det :e
Jeg går ud fra at det er denne video i snakker om med hunden..... Det ser grinern ud så forskrækket den bliver efter første skud efter den tog det i munden:e ...
He He min hund åd engang et maxipuf, den sprang i munden på den, der skete ikke noget med hunden bare rolig, men det syntes den var meget skægt, så da næste blev tændt ville den også have den.
haha lol... en af mine venne knækkede engang et logitech internet navigator keyboard fordi han i vrede kastede med det. han skifter keyboard 2-3 gange årligt og hans mellemrumstast virker aldrig :e han har også det syge temperament. skal dog ikke lægge skjul på at jeg utallige gange er faret op af stolen som et lyn og råbt og skreget som en vild.. :r
heeh jeg har da fået ødelagt de "spor" mit keyboardholder køre i. Den til at trække/skubbe keyboardet ind og under bordet. Det har fået mange bank under NSFU.. 8det er sku da også unfair de andre overhæler hele tiden)
jep... jeg har en gang formået at smadre en skærm pga CS... i vrede gennem ca et halvt år har den fået 200+ store lussinger. så gad den sgu ikke mere x(
har også smadret mange alm kugle-muse og tastaturer... :x
har også blevet nødt til at skifte kabinet en gang, da jeg til et LAN (var max smadret og død) lossede til min spand da den gik BSOD i et spil...