Jo da, men ikke så mange der fatter noget RIGTIGT af hardwaremod her på siden, de kan finde ud af at kigge et billede efter og så er det også det.
Så skal du have info skal du i stedet søge på nogle af de større amerikanske oc-forums eller under det eksakte produkt, som i dette tilfælde vil du have kunnet få svar inden for fem minutter hvis du havde postet dit spørgsmål i forummet på Rage3D.com
Du skal bare måle mellem de to store pinne lige ved siden af hinanden der er markeret grønne ved GPU voltmoddet hvor den ene er monitor og den anden derfra hvor man justerer strømmen, så ja det er stel.
Sørg for du ikke kommer over 1.9 volt medmindre du har hammerfed vandkøling eller vapør på.
Jeg har selv aller brugt mere end 1.93 volt da det ikke har givet noget, emn har man vapør kan man let få noget ud af at kanlde den op på 2 volt lige ud.
Jeg har altid beregnet min modstand og så sat en fast modstand på i stedet for et trimme potmeter, det er lidt mere stabilt og kan sættes på så det snart ser ud somom det er originalt modsat et trimpotmeter der ligner jeg ved ikke hvad.
Held og lykke.