25# lol det har jeg da også gjort det sidet halvandet år :D
26# hehe, jeg spiller altid i 1280x960x32@100Hz, med en masse AA og AN, og 1600x1200, med AA osv. hvis jeg kan (kommer an på spillet self.) og sidder med en 19" til 3000kr.
Men enig, hader dem der køber en VILDERER maskine, og så "bare den billigste skærm man kan få" det er synd...
30# grunden til at jeg ville opgradere, var dels, at jeg troede jeg havde brændt mit bundkort af, så jeg sku have noget nyt, og så ville jeg prøve at finde noget brugt intel, for at se om det virkeligt sku være det penge værd (har altid sværget til AMD, og spyttet på intel fordi de var dobbelt så dyrt)
32# det var ikke mig der startede med at nævne A64, har kun talt om at skifte fra AMD til p4, faktisk også det overskriften lyder på :00
33# GFx er intet problem og køle, kun cpu..
40# jeg lokker også tit folk til at OC lidt, for det er synd og vide vedkommende har købt ny pc, og der ligger måske 20% flere krafter i som man kan få frem uden problemer!
Alt i alt er det det jeg altid har sagt, intel er sku noget dyrere og så vildt meget ydelse får man så åbenbart ikke, tror det er første gang at jeg har set EN tråd med så mange der kommer frem til resultatet af at p4 ikke er så god igen @ (og så uden AMD vs. Intel svineri hehe )
8)