Overclocker
Tilføjet:
07-03-2004 20:18:36
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej med jer
Har et alvorligt problem synes jeg - har invisteret i Western Digtals Raptor 36G SATA hardisk men kan ikke ikke få lov at boote på den.
Har gjort følgende :
Instaleret et PCI Raid kontroller Med Silicon image chip 3112 på et A7NX asusboard derefeter WD HD en som F drev formateret til NTFS og den køre fint som ekstradrev --- klare div. hardisktest uden nogen fejl.
Piller de andre HD,ske fra og inst. Win XP Får fejlmedelse når filer er kopieret og XP starter fra disk første gang ( Blå skærm) NT DLL.DLL fil mangler ???? ---- og der stopper det hvergang også selvom jeg prøver at reprere bootsektor ved hjælp af WinXP cden.
Har også prøvet at kopiere mit nuværende C drev overpå Raptoren- både med Norton GHOST og WD lifegaurd - hvor den bliver sat op som MBR disk automatisk ved hjælp af de programmer --- jeg vil jo bruge den som C drev---- men windows genstarter en 3 -4 gange (når til den bevægelige bjælke) også kommer den blå skærm igen med asamme fejlmedelse.
Når jeg kører CHKDSK melder den så om fejl på Harddisken.
Har prøvet nogle gange nu men kan ikke komme videre.
Hvad gør jeg galt ???
Ved en ny formatering gentager det hele sig.
Kan det være Scisi SATAraid kontroleren det er galt med ??
PS Har prøvet noget lignende med en alm IDE Maxtor harddisk ved ins. af Windows for lang tid siden - men den lykedes det mig at få til at køre - og det har den gjort lige siden.
Gode råd og erfaringer er velkomne-- på forhånd tak
SLASH :)