OK, for lige at være sikker for i hele historien :)
Da jeg fik PSU første gang, lugtede den lidt da jeg tog den ud af pakken, men tænkte det gør alle nye ting vel, så smed den i og startede så op for dyret.. på under 30 sek. begyndte der at lugte fælt og det bredde sig så ud til køkkenet, hvorefter min mor begyndte at klage.. så jeg tog den ud og kiggede på den og så at der var smeltet noget gult plastic (det var sådan gledet ned i små gule tråde, hvis i forstår) Så jeg sendte en mail til dem og de sagde jeg skulle sende den til RMA så ombyttede de den, det gjrode jeg så og de skrev nu var den ombyttet og afsendt.. FAIR NOK.. så fik jeg den så i dag.. og jeg tager den ud og den lugtede igen.. men smed den i alligevel for lige at prøve.. så da den blev lidt varm begyndte lugten self. at brede sig.. og har nu kørt med den siden kl 13 og den lugter stadig.. men ikke i hele huset (ellers er jeg blevet immun over for lugten?!) så hvad ville i gøre?
Sende den til RMA og oplyse dem om hvad der er galt og at jeg kan se de har sendt mig den samme tilbage, og så oplyse dem og købelovens §79..???