HL2 activation key order

Diverse d.  09. marts. 2004, skrevet af exeo
Vist: 426 gange.

exeo

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2004 08:02:09
Svar/Indlæg:
288/19
heyho forum!

så fik jeg mit dejlige 9800XT incl. HL2 kupon og det hele! Kuponen skal skrabes, så man får sit 25 cifrede reg. nummer. Problemet i dag er sikkerhed, så for at man kan få sit HL2, skal man lige gøre en række ting ud over at eje HL2 kuonen: #1: Tage et billede(scanne/digicam) af sin kupon, på en måde hvor activation key'en kan ses. #2: Skærer sit grafik-kort navn ud af æsken, og sende det sammen med det andet. #3: her er det så mit problem opstår: "Photocopy of sales receipt with the qualifying ATI or ATI partner 3D graphics board purchase circled" Mit kort kommer jo fra US igennem Illisher herindefra - så jeg har da ikke nogen sales receipt.. eller?

hele molevitten skal så sendes med post til udlandet et eller andet sted.. sikkerhed? det tror jeg nok da...!

.exeo

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2004 08:15:03
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Det er jo netop for, at du ikke bare kan købe et grafikkort m. kupon, og andre kan kopiere kupon'en... ;)

exeo

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2004 08:17:06
Svar/Indlæg:
288/19
yes yes.. det har du da helt ret i. Men det er da rimeligt vildt at jeg skal til at bruge penge på et brev til USA.. og også betale porto når de sender spillet tilbage..

btw.. "Photocopy of sales receipt with the qualifying ATI or ATI partner[...]" <- hvad var det lige...?

.exeo

Mighty_Mike

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2004 10:51:04
Svar/Indlæg:
170/6
"Photocopy of sales receipt with the qualifying ATI or ATI partner[...]"
Du skal lave et billede af bon'en/kvitteringen, og indtegne forhandleren så det kan ses hvor det købt. Du skal derfor få Illisher til at scanne kvitteringen ind og sende den til dig.

Big_BEN

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2004 11:08:17
Svar/Indlæg:
416/49
Option 1: Download the Valve Premier Pack online through STEAM
The Valve Premier Pack bonus offer is available for a limited time and expires once Half-Life® 2 is released at retail. To get the Valve Premier Pack, you'll need to activate your Half-Life® 2 Activation Key (located behind the scratch box on the coupon provided with your purchase) prior to the release of Half-Life® 2 at retail. You can use this Activation Key to obtain both the Valve Premier Pack and Half-Life® 2 (when it becomes available at retail).
Taget fra:
http://www.atihl2offer.com

Hvis det skal være lettest, gør du det bare på den måde....

Kingu

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2004 12:07:46
Svar/Indlæg:
839/19
Hmm.. nu når spillet følger med gfx kortet burde det da være OEM, og så skal det vel følge med grafikkortet når/hvis det sælges, eller er det bare mig som har fået noget galt i halsen?

/Kingu

exeo

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2004 12:23:22
Svar/Indlæg:
288/19
#3 dvs at jeg bare kan vente. Og når så HL2 udkommer, hvor kan jeg så indtaste den kode? Eller skal jeg bruge den som key allerede nu?

.exeo