Ja ok, ved godt at jeg selv har skrevet den test, men det har nu intet med min vurdering af Z-680 at gøre ;) Jeg har desværre ikke hørt MegaWorks spille, men aldrig været særlig glad for Creative højttalere...synes de har en alt for kold lyd!
Ja, er meget enig i at andre ledninger kan gøre en stor forskel, men det er altså også et sted man kan falde i pengenød, for gode kabler er dyre...men det afhænger selvfølgelig af længden og kvalitet.
Puh, jeg tør sq ikke lige sige om Creative har købt THX, har slet ikke hørt om det ?:(
Angående den decoder der er integreret i Z-680's controller, så mener jeg bestemt at have hørt at kvaliteten af lyden uden brug af denne er bedre...dog ikke overdrevet meget. Grunden til at jeg ikke er helt så vild med Z-680 som mine egne Altec 641 er, at Z-680's subwoofer ikke er lige så overbevisende og med samme slagkraft...desuden synes jeg at højttalerne har en lidt kold lyd.
Men som sagt, folk har forskellige måder at opfatte lyd på... bl.a. bl.a. det er et svært emne at opnå enighed i.