Overclocker
Tilføjet:
10-03-2004 09:34:51
Svar/Indlæg:
0/11005
Hejsa
Jeg har længe overvejet vandkøling, især efter min opgradering af MB, cpu og grafikkort, lige nu sidder jeg og kigger mellem den billige køling (luft, en alpha profil der med alt kommer til at koste 600kr) eller om jeg skal ha vandkøling.
Jeg har kig på asetek til ca 2k hvor der er alt med, ideen er fed og læser jeg reviews ser det ud til at version 2 er helt kanon (skal bare lige sikre mig at det passer på alle mine komponeneter)
Meeeeen nu er kits jo ikke altid det bedste, men er dette kit en god start til senere at rette til, eller har i en bedre ide til ca samme penge? jeg syntes det er lidt uoverskueligt da flere shops ikke skriver slange størrelsen på tingene, så håbede på lidt ideer mm fra jer, et af de få krav, reservoir, ca 2k (gerne lidt mere, så venter jeg evt med chipset til lidt senere)
et spesifikt spørgsål til et reservoir, Aquatube, den metal prop man ser mellem de 2 slange studser, er det påfyldning, eller hvordan klares det på den? har ikke lige fundet et billed af det.
Min computer er:
Amd 2500xp (vil gerne ha den op på 3200, min nuværende køler bliver den ustabil i nogle spil)
Abit NF7-S version 2.0
sapphire ati radeoon 9600xt 256MB
dvs seagate harddiske (bliver hængt op snart)
1Gb ram (kan det betale sig med køleprofiler?)
Håber i kan lede mig lidt på rette vej her, selveste samlingen er nok ikke det store, men mon ikke jeg kan nogle dumme spørgsmål her hehe
Venlig hilsen
Dennis