Nu har det jo været populært at skifte sin fx5900 bios ud med en 5950 bios. Jeg tænkte på om det var muligt at gøre det samme med sit gamle ti4200 så man pludselig får et ti4600 og har mulighed for at powerclocke det lidt mere ;)?
det er vel den samme chip, der sidder på begge kort - er det ik' ?
Nu er jeg godt nok ikke så meget inde i det, men hvis der sad nogle "super-nørder" der havde mod på at se om det virkede - evt. med nogle forskellige bios'er eller noget.
Så vidt jeg ved er ti4200 blot en underclocket version af ti4600, så det burde ikke være nødvendigt at bruge en anden bios, du kan bare overclocke dit gfx.
nu vi er lidt på temaet.. ang. et fx5200, har en ven der var så "dum" at købe sig sådan et, kan man flashe, "strappe" eller lave noget som helst mod af det kort? eller kan man kun oc'e?
#6 nej Ti4600 har en anden chip og andre RAM. 2.8ns på ti4600 3.6ns på ti4400 mener jeg og 3.8ns på ti4200. Men volt mod er en mulighed gå ind på google og søg.
Jeg har en guide til de kort der understøtter AGP-8X. De kort med APG-4X har et andet layout, så der kan jeg ikke hjæpe. Skriv hvis der er nogle der er interessret!