#0 har en Vega+ med AMD 2200+ og ja der har da været lidt småproblemer, bl.a. fordi jeg spildte cola i tastaturet (kostede lige 650kr:)) og har lige fornygelig spildt tuborg iden:) men det ku den åbentbart bedre holde til en colaen.... :00 Derudover er mit batteri mega dårligt, og holder nogen gange kun 10min på fuldt batteri og andre gange en times tid:/ det er sån lidt på og ned:) Sidst men ikke mindst er min strømforsygnings lednings isolation løsnet sig så der stikker lidt tråde ud:e men det er fikset med ludt tape;)
Det eneste der ikke fungere, og som aldrig har fungeret er det trådløse netkort, da driveren ikke virker, og det har ikke lykkedes mig at finde en :) Den er nu ca 8mdr gammel og har ikke haft den til reparation....endnu :00 .....kun med tastaturet:) Når jeg sidder og ser tilbage på mit køb...(11000 med taske) så er det helt klart at jeg heller ville ha en mindre (læs: billigere) og et andet mærke, som f.eks ASUS, da jeg har fundet ud af man ikke skal spille osv på bærbaren, da det alligevel ikke give noget godt resultat:) (har et 9000 mobile kort i) så ville gerne ha haft en der kun kostede en 6-8000, men nu ved jeg jo ikke hvad du skal bruge den til, men hvis det er HTX, så drop alle de syge bærbare, den skal bare kunne gå på inet, msn, office-pakken og lidt oc.dk:e
Men syntes nu stadig det var et godt køb til prisen: 11000 med taske, for en 2200+ mobile, 512MB, 40GB, 9000 mobile og en 15,1" :) men har bare ikke noget at bruge alt det 'power' til:)
-SnowMann