heeey har en 2600+ men en dag hvor jeg ville lege lidt så skulle jeg jo lige ind og se om den var låst det jeg gjorde var først var at jeg satte multiplieren et enkelt tak op og det havde ikk nogen effekt men så kunne jeg jo ligeså godt prøve at sætte den til det højeste 14 eller 15 kan jeg ikk lige huske men den gider ihvertfald ikk og boote mere og min bracket siger at den enten er ødelagt eller ikk er intalleret ordenligt.. :( når men mit spørgsmål er så at er det min PSU eller CPU der er stået af..?
system 256 ddr ram geforce 5600fx (msi) MSI kt6 lsr
1. Ud med strømledningen til PSU & også ATX stikket på bundkortet 2. Ud med batteriet til CMOS kredsen i mindst 12 timer 3. Sæt evt jumperen over på Clear mens du har det batteriet ud.
Så når du samler systemet imorgen.. Så burde den kunne starte op.
Hehe.. Det skal bare være så let og forståeligt som overhovedet muligt.. :D Så.. Det med at hive "strømmen" i flere timer plejer altid at hjælpe.. Og der sidder jo kondensatore over det hele på sådan et bundbræt.. Og de kan jo godt holde spændningen til sådan en CMOS kreds i en rimelig tid.. Altså mere end 5 min.. :D
Den med "insert" keyen havde jeg selvfølgelig glemt.. :) Men det er jo også forskelligt fra bundkort til bundkort...
ved godt det er lang tid siden nu men.. nu tog jeg strøm ud batteri ud og så clear cmos .. så lod jjeg det stå en nat satte det hele samn igen... tror i det virker...! naaarj c`følig ikk nej :r der kommer stadig bare sort billede og den tænder jo ikk tastatur eller mus :r :r