19# ja det er sku det i alle tænker. Det er sku jer JEG bliver så skide irriteret på når jeg ser jeg skrive et indlæg " WARES, WARES, CRACK" og alt jeres adet lort. Prøv nu at tænk jeg om for fanden x( manden har jo spillet, originalt. men det kunne du jo ikke vide vel?? NARJ; SÅ TÆNK FOR FANDEN FØR DU SKRIVER WAREZ en anden gang. Kan ikke tage folk serigøst når de begynder at sige den slagt lort. Ja wares og hvad så.. Jeg har sku da også haft warez. Hvorfor skal det pustes op, ligeså snart man kan lugte lidt wares i baggrunden. Dit skide OS er sikkert wares, ellers har du sikkert noget andet der er wares, så du er ikke en skid bedre selv der.
Nu har jeg så ikke læst 0#'s anden tråd, men der er sikkert sket det samme som med alle andre der ikke lige dokumentere, med en kvitering og en underskrift fra forhandleren om at han har købt det på lovlig vis, han er blevet overfaldet af udråb fra folk som selv er så skide fine..
Håber sku jeg har trådt nogen over tærene nu, så kan i tænke lidt før i råber op en anden gang.
Det er jo ikke 0# der får dette forum til at stinke af warez, det er sku dem der hele tiden skal skrive det så snart folk spørg om noget. hvis de har wares så lad dem dog, der er sku ingen grund til at skrive det så alle ved det, og kan se det.. x(