Antec Sonata firewire front port

Diverse d.  14. marts. 2004, skrevet af KleitusIV
Vist: 473 gange.

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
14-03-2004 22:04:59
Svar/Indlæg:
4295/306
Hej

Er der nogen her der har fået den firewire port der sidder i fronten af Antec Sonata kabinettet til at virke?

Jeg har et Asus A7N8X Deluxe bundkort med onboard firewire og når jeg sætter de medfølgende stik (til et "pci slot") i er der ingen problemer - mit miniDV kamera genkendes og alt fungerer perfekt.

Men når jeg tilslutter stikkene fra min front port (små ben der skal sættes direkte til bundkortet) er der intet der virker. Jeg har prøvet på flere forskellige måder og fundet er dokument på Antec's hjemmeside om at de labels der sidder på stikkene er forkerte, men det hjælper stadig intet....

Er der nogen her der med held har fobundet frontporten og fået den til at virke?

...og hvordan skal den så tilsluttes...? :i

Sneglehunden

Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2004 23:23:29
Svar/Indlæg:
2502/221
har samme kabinet, og ALT lortslutter hvis jeg sætter portene til, så PSU overhovedet ikke tænder hvis jeg sætter lortet til mit 8rda+ mobo...

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
24-03-2004 10:09:46
Svar/Indlæg:
4295/306
Øv!

Mine USB porte fungerer nu fint og headset fungerer også (bruger det dog ikke da jeg har et Audigy lydkort hvor det ikke kan tilsluttes, men tilslutter jeg onboard lyd fungerer det fint).

Så det er kun min firewire tilslutning der er problemer med...

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2004 07:31:00
Svar/Indlæg:
1996/65
Mit gæt er at dit problem ligger i det kabel som følger med kabintettet ...

Jeg ved ihvertfald at firewire porten der sidder i mit CMstacker kabinet ... der passer stikket ikke til mit A7N8X Dlx ...

Såe prøv at kontroler i manualen .... og se om lederene sidder på samme måde som i det kabel der er i kabinettet ...