Moderator
Tilføjet: 16-03-2004 08:33:11
Svar/Indlæg:
7881/1165
jeg har hørt at Aero 7+ er et noget bedre valg.. noget med at den består af rent kobber og en bedre køler.. jet7 er kun beregnet til case-mod, altså til at se fed ud. Mener faktisk at der er ca. 4graders forskel.
#0 giver #1 ret, Aero 7+ er et bedre valg da den larmer mindre og køler bedre. Skal du have det bedste af det bedste skal du vælge en ThermalRight SLK...
Moderator
Tilføjet: 17-03-2004 08:23:58
Svar/Indlæg:
7881/1165
Den larmer pænt meget mere.... min Aero 7+ der skulle larme mindre... er absolut ikke umulig at høre, selv på laveste blus. Hvis du skal ha en lirret køler der køler godt, så gik efter zalman's skægge runde køler... den er oxo ret lækker!! og ser knaldhamrende godt ud.. og siger praktisk taget ingen ting. ved at www.hardwaretidende.dk har en lille test af den sammen med en masse andre kølere.
0# har du tænkt dig at du skal køre 2600 mhz bare sådan uden videre ?? For hvis du slet ikke har nogen ide om hvordan den OC'er er det ret urealistisk. Du kan jo tjekke den side her for at se hvor hurtigt barton 2500+ kører med nogenlunde den samme køling.
well er aktiv på flere steder ang. oc af cpu..... og når jeg først får de nye ram på burde den kunne smides derop uden problemer...den er jo låst op så 200 på fsb (ingen ram oc derved) og så 13 i multiplier....
hmmm den zalmann er bestemt ikke udelukket...smid et par dioder op ad den...men 109mm....der skal en finmåling af mit bundkort til for at se om der er plads...