#30 hallo jeg tror lige jeg ved det bedst efter som at jeg er uddannet i det og i hvordan tv signaler er sat sammen!!!
Hvis du siger at et S-VHS(du må da godt kalde det S-Video men det betyder pænt meget det samme, S-video er bare det danske ord for det :e ), blev lanceret sammen med S-VHS maskinerne, derfor de hedder S-VHS, den eneste forskel er nemlig at de havde et S-VHS stik(indmaden var fuldstændigt den samme), uhhh det skulle nemlig give 10 gange bedre billed kvalitet, men nej det var bare for at sælge flere maskiner, S-VHS giver ikke bedre billede end Composite, da det er fuldstændigt det samme signal som bare er blevet splittet op, og man kan samle signalerne igen(farve signal og billed+sync signal) med en enkelt lille overførsels kondensator, så har man composit, hehe hvis du får et bedre billede med S-VHS er det fordi at dit composit kabel er skod eller ikke skærmet ordentligt, eller den anden mulighed, at overførsels kondensatoren er af en bedre værdi i dit fjernsyns S-VHS end i den composit udgang hvor du tager signalet fra