Det er klart den fedeste firewall der er lavet. Har aldrig haft problemer med den. ZoneAlarm er derimod efter min mening noget værre lort og jeg vil aldrig have det installeret igen. Er ikke så kendt med Norton, men generelt synes jeg deres produkter virker noget resourcekrævende og tunge. Men det kan jo være det bare er mig :o
efter at have set en review af firewalls ville jeg "skyde" lidt på min egen firewall. den klarede det superb! dog kan jeg få min netbios info da den jo bare kommer fra Localhost.. men når man tester med shields up (online test) siger den at det er stealthed.. http://www.flexbeta.net/main/a...
hvis flash bliver til AD-size...? så under plugins/ advertisement kan du sætte trusted sites ind. men du skal jo vide hvorfor flash ikke virker først...
underligt, virker fint hos mig. har du updatet outpost? ellers kan du jo starte forfra i File / New Config Jeg allower alt fra IE, ville ikke bruge deres rule, da den spørger om Component'er skal updates hver gang der er noget nyt :00