Hej jeg har lige formateret og det hele har bare kørt perfekt indtil i går aftes. Jeg skulle ind på min anden harddisk (bruger den til lager, en seagate 120gb) men da jeg trykker på drev F (som den hedder) kommer der et vindue frem og siger: Dette drev er ikke formateret, vil du formatere nu? Ja/nej. trykker selvf. nej. Da jeg formaterede min anden harddisk(den der ligger windows på) havde jeg bare taget min lager disk ud af compen og så sat den i efter formatering og alt var på plads. Jeg slukker computeren i arrigskab og går i seng. Kommer hjem i dag efter skole og håber på et mirakel og under opstart går windows(XP pro) i gang med det der scanddisk halløj hvor den finder lidt fejl, sletter og retter dem. Og da jeg er i windows kan jeg sagtens gå ind på mit f drev og det hele virker. Skal til tennis og lader den bare stå og køre, men da jeg kommer hjem og vil høre en sang i winamp kommer den med en fejl om at lortet er beskadiget. og det er så herfra det hele begynder at fucke op. Da jeg har prøvet systemgendannelse siger den: kan ikke udføre systemgendannelse da disk F er beskadiget eller sådan noget pis, prøver så igen og nu virker det. men der er ingen disk F i denne computer, så jeg går ind i enhedshåndteringen og der står der dele af disk navnet :/ så genstarter jeg og går ind i bios, der er bare et tomt felt der hvor harddisk navnet var før og prøver så for sjov at trykke på det tomme felt. pling der inde er en harddisk på 136gb ?? så genstarter jeg og den finder ny hardware. men når jeg vil gå ind på disken kommer den bare med den skide fejl om at disken ik er formateret og om jeg vil ? trykker så ja og den er næsten færdig med at formatere da fejlen: Denne enhed kan ikke formateres! argh! og nu er disken slet ik i denne computer, her er lige et screenshot der undre mig en del: http://www.overclocking.dk/bil... Skal den til RMA eller kan der gøres noget andet?