Hehe fedt nok.. Kunne være dejligt med nogle endnu hurtigere kort - så kan det være de hurtige kort nu bliver billigere, så man snart kan få råd til dem :e
surt... har lige købt mit sapphire 9800xt til over 3k, og hvis det passer at de falder med 1000 - 1500 kr, om en måned, så havde jeg sq ventet med at købe det, til den tid.
men sådan er det jo når man vil have det bedste :e
Ej bare vent til jeg køber den nye amd der kommer ;) 2.6Ghz :) Og så ATI GFX til PCI Express + mobo :) Og et par måneder senere smækker jeg enten Mach II eller Vapo i :e
Og så med mine 2x512MB Mushkin PC3500 Level II med BH-5 :e
#19> Ok 6x fsaa og 16x af i 1600x1200 i Far Cry med 55-60 fps...... næppe ;) Det er sådan et 9800XT kort da slet ikke hurtigt nok til. 2xfsaa og 8x af kan lige gå an i de fleste spil i 1600x1200 IMO, men så absolut heller ikke mere. Ikke engang Call of Duty på max detail er 100% flydende her. Men ok krav til fps er vel forskelligt.
Die Happy > Hehe, jeg havde lige glemt at den driverversion jeg bruger (og som altid står på 2x fsaa og 8x af) ikke skifter indstillinger med mindre man genstarter computeren. Hvor glad jeg end er for mine Radeon kort savner jeg nu mine Nvidia drivere, hvorfor jeg inderligt håber det nv40 får kick-ass performance :e
Hvor meget ekstra er det lige det giver at køre med AA og AF når man alligevel kører i så høj en opløsning?
Jeg kører selv med max, men det til gengæld også på min 17" 1280x1024. Men i 1600x1200, der kan man jo ikke se forskellen. Man kan jo kun mærke det ved, at ydelsen falder...
Ser ud som om det trækker 53,4 fps i Far Cry i 1600x1200. Vil gætte på at mit overclockede 9800xt max ligger på ~30 i snit. Selv uden fsaa/af kommer jeg snildt ned på ~25 fps under en intens gun-fight og sjældent over 40 fps. Når jeg render rundt i demoen og ikke skyder på nogen ligger fps typisk mellem 30-35.
riska> jeg aner ikke hvordan du trækker så mange fps i 1600x1200. Og så langsomt er mit sys nu heller ikke ;)