-> #16
Læs #10
Måske var der netop også en pointe i netop at belyse, at folk af og til bruger de forkerte termer i forskellige sammenhænge.
Dermed kunne #0 have valgt at formulere sit oplæg lidt anderledes. Ikke desto mindre er vi nået frem til en enighed om, at "laggen" og "hakken" ikke er det samme.
Jeg mener ikke, at der er yderligere belæg for at diskutere netop dét anliggende her, da #0 har fået et sagligt svar fra undertegnede.
Han siger selv at det ikke kan passe at det burde hakke. Han får senere hen et svar om, at det evt. kunne være en software-fejl, eller ikke andet end et lille stykke softwar der skulle kunne hjælpe ham.
Ærligt: Jeg kender ikke til programmet. Men jeg har heller ikke tidligere end nu, benævnt noget som helst ang. laggen og hakken. Det er et angreb som jeg ikke vil finde mig i.
Hvis jeg hver gang jeg så en "fejl" skulle rette på folk, så ville der jo nærmest ikke være andet at lave i dette forum, da folk aldrig skriver 100% korrekt. Det er ikke noget jeg gider at hænge mig i, men at se folk gang på gang bruge de forkerte termer... well, det er blevet debatteret MANGE gange før, og jeg gider ikke at bevæge mig ind i en længere debat med nogen. Det kan simpelthen ikke betale sig, for man taler for døve øren.
Måske er det lige så latterligt at man skal finde sig i folk der fejlfortolker og bruger forkerte ord i forkerte sammenhænge. Det skal jeg ikke kunne sige, men nogle gang bliver jeg lidt irriteret og er altså nødt til at ytre mig. Mit indlæg i #3 har aldrig på nogen måde været ment bebrejdende eller som et personligt angreb på #0. Det var blot ment som en kommentar til #2's generelle hentydning til hvad vi netop diskuterer lige nu.
Jeg har givet et sagligt svar, og forventer ikke en længere redegørelse for hvor relevant dette er for #0's indlæg. Der blev sagt stop på et tidligere tidspunkt, men det blev taget op igen.
Nu siger jeg "stop", og så diskuterer vi det ikke længere.
Har du udstående med mig ZeroHerO, så klarer vi det over beskedsystemet. Der er ingen grund til at drage en diskussion ind i dette post.
-> #0
Undskyld for off-topic :r