Hegemonia - Colonization, hvordan? :)

Spil d.  18. marts. 2004, skrevet af slettes
Vist: 348 gange.

slettes

Superbruger
Tilføjet:
18-03-2004 21:44:35
Svar/Indlæg:
69/23
Hello Fellow OC'ers!

Jeg sidder og spiller Hegemonia, som jeg lige har lånt af en ven. Og jeg synes faktisk det er rigtig godt og flot, og minder mig lidt om den gang jeg spillede homeworld.
Men nu er jeg nået til at jeg skal kolonisere en planet, og jeg kan
bare ikke finde ud af hvordan det skal gøres. Så jeg ville lige høre om der var nogen her der evt. har spillet Hegemonia og kan forklare mig hvordan det skal gøres?

M.v.h.

Martin

Petter1979

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2004 23:09:24
Svar/Indlæg:
1268/80
damn, jeg har ikke en scanner desværre, så jeg skriver efter manualen nu.

There are inventions that will allow the player to colonize certain types of planets. the colonization ship can be improved with new technologies as they become available.
More advanced technologies can be use to colinize better planets, of course.
For example, with advanced colonization (colonization2), humans can colonize rocky, volcanic, artic, desert, plains, swamp, and forest, and ocean planets.

The colonization procedure is quite simple: if you target a "deserted" planet with a colonization ship (cursor change acordingly), the ship will travel there an establish a new colony with 30 million colonists.

Petter1979

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2004 23:10:50
Svar/Indlæg:
1268/80
hehe får lyst til at spille spillet igen nu :)

slettes

Superbruger
Tilføjet:
22-03-2004 22:00:59
Svar/Indlæg:
69/23
Ok. Mange tak for jeres gode svar :) Det hjalp en del. Det er et meget fedt spil, og jeg tror jeg køber det. Om ikke andet kan jeg spille det med nogle af dem fra klassen. Endnu engang tak gutter. Der er altid nogen herinde der kan hjælpe, det er sQ lækkert! :D

M.v.h.

Martin