... fuck det, vi lader den køre lidt endnu :e
-> Alle
Det interessante ved Mars, er netop at planeten minder ufattelig meget om Jorden. Den eneste altafgørende forskel er "blot", at Mars ikke har en pladetektonik. Det man vil undersøge er, om der aldrig har været det, og hvis der har, hvordan og hvorfor gik det i stå?!
Det med vand på (den "rigtige") Mars er nu astronomer har kendt til i mange hundrede år. Det interessante er blot Mars' historie.
Jeg kan blive så irriteret af og til, når udsendelser som '19direkte' skal sende sådan en gang platugle-kom-sammen, blot for at underholde masserne. Ligesom de der åndssvage udsendelser om, at "vi" aldrig nogensinde skulle have foretaget en rigtig månelanding. Hader når folk, bare fordi at de har set det i TV, tror de ved ALT om lige netop det ene emne.
Man føler sig ærlig talt som idiot af og til, når man skal forklare sine mindrebemidlede klassekammerater, hvorfor det amerikanske 'stars and stripes' står og "vejrer" i "vinden" på Månen, når der jo netop ikke er nogen atmosfære og alt det lort... Det kan pisse mig lidt af...
Undskyld mit lille udbrud... :r