Er det min gfx driver?

Diverse d.  19. marts. 2004, skrevet af The Blue Fish
Vist: 144 gange.

The

Superbruger
Tilføjet:
19-03-2004 10:11:28
Svar/Indlæg:
39/5
Jeg er den lykkelige ejer af et Rad. 9500 np (ikke modded), men jeg har fået et problem, når jeg spiller er der mystiske hvide firkanter ved kanten af ting der bevæger sig i forhold til hinanden. F.eks. hvis jeg spiller hitman 2 er der en hvid kant af firkanter rundt om manden.
Jeg har pillet lidt rundt i powerstrip for at presse noget mere ud af kortet, men jeg sys nu ikke jeg har voldclocket den, og det ser ens ud om jeg clocker op eller ned!
Jeg har en mistanke til at jeg har pillet ved en indstilling i PS som jeg skulle holde mine små fede fingre fra...
Non der har været ude for det og evt. kender en kur?

M.V.H. TBF (der er for doven til at prøve alle indstillinger af)

Silverman

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2004 10:14:07
Svar/Indlæg:
1720/3
KAn man ikke vælge en "default" funktion i PS?..!

ellers hvad med Anti-aliasing og dem, er de slået til max?.!
Hvor længe har du haft problemet?, er det et nyt kort?

The

Superbruger
Tilføjet:
19-03-2004 10:27:14
Svar/Indlæg:
39/5
Nu du siger det, så tror jeg nok jeg har leget med den der AA, så det skal lige prøves når jeg kommer hjem!
Kortet er et halvt år gammelt, og det eneste problem jeg har haft med det er at jeg ikke kan softmodde det til 9700. (resulterer i de klassiske firkanter.)

Takker for tippet... er ikke helt så hård i den slags kort endnu... havde et gf4 MX440 før (grin bare!).

Men tak og buk her fra!

TBF

Silverman

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2004 10:30:05
Svar/Indlæg:
1720/3
Så kan det sagtens være det, fordi de kort måske ikke kan trække det.. Men har du haft den slags problemer før du begyndte at lege med PS?..!

Ellers så led efter en default funktion i Ps

The

Superbruger
Tilføjet:
19-03-2004 10:43:47
Svar/Indlæg:
39/5
Jeg har kørt med PS i lang tid, og har leget meget med clock, men aldrig haft problemer. Men jeg tror du har ret i at default indstillinger er en go ide!

Kom til at kigge lidt på dit gfx... er det ikke stygt varmt ved den clock? Jeg har invisteret i vand til mit, men ikke fået det monteret endnu... hvis jeg clocker mit max, så kan jeg sq ikke holde fingrene på heatsink!

TBF

Silverman

Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2004 10:49:47
Svar/Indlæg:
1720/3
Det er faktisk ikke så varmt, men det har noget at gøre med den heatpipe jeg har monteret.. den virker utroligt godt, og så har jeg et rimeligt godt flow i mit kabi..!
Dog mangler jeg abre noget til mine RAM, da jeg ikke kan clocke dem særligt meget :(