Overclocker
Tilføjet:
19-03-2004 14:18:40
Svar/Indlæg:
10/6
Hejsa,
Jeg er den "lykkelige" ejer af et Asus Radeon 9800XT 256Mb, hvilket jo er fedt. Det der så er knap så fedt er at det fejler hele tiden.
Når jeg spiller eks. CS eller Command and Conquer, går kortet ned hele tiden, nogen gange efter 4-5 min. andre gange efter 60 min.
Så er der sort skærm og jeg bliver nød til at tage strømmen for at komme videre.
Jeg har prøvet stortset alle de catalyst drivere der er at vælge. Derudover har jeg prøvet alle smartdoctor inkl. den nye version 4.22 som lige er kommet.
Som det sidste problem jeg har, oplever jeg sort skærm ved opstart. Asus har så lavet en bios opdatering som skulle løse problemet, men jeg kan ikke få det til at virke. Jf. deres vejledning skal man køre winflash.exe som slet ikke eksistere ;) men der er en flash.exe i stedet. Men køre jeg den plus rom filen, får jeg at vide der ikke kan findes et A9800XT grafik kort. Hmmm den kan catalyst driverne dog godt finde ! Wierd ?:(
Har gået og tænkt lidt over evt. irq konflikter, men har ikke kunnet teste, da jeg ikke har mulighed for at ændre instillingerne i enhendsinstillingerne i XP.
Stømforsyning, resten af pc osv. er i top, så det er ikke problemet
Jeg har cyklet lidt rundt på nettet og kan se der er andre som har ligende problemer, men jeg har dog ikke kunnet finde nogen der har fundet den rette løsning eller guldkornene ;).
Så mit spørgsmål er, om der er andre her, som har oplevet noget ligende. og evt. har en mulig løsnings ide.
Takker