Jeg har lige fået pumpen til mit næste projekt. Det går ud på at vandkøle mit 9800XT gfx i min barebone til at starte med. http://www.overclocking.dk/bil...
Er den ikke lille den er på 300 liter i timen og kan løfte op til 70cm og er med 12mm tilslutning! Den måler 44x42x40mm Jeg har også fundet min lille kobber Radi den skal købes i usa. Og køle hovedet bliver nok et Dangerden RBX hoved lavet om til at passe på gfxet med vinkel studser! og så bliver det nok hjemmelavet i sterlingsølv af en kammie jeg har som er sølvsmed jeg kan nok låne gorks RBX hoved og tage en afstøbning af det så han kan lave en form til at støbe det i! da RBX hovderne er lavet af støbt kobber i for vejen! Hvad siger i tror i den er ok pumpen!
Tja riska vi har jo diskuteret pumpen før og da "godkendte" jeg den, idet jeg er meget sikker på den NEMT vil trække det lille system til dit gfx du skal have i din BB.
Der er ikke meget andet at gøre end at prøve, og virker den, som jeg tror den gør, kan jeg ikke vente til at se det! - bestilte du den mini radi jeg fandt på den site der, eller fandt du en bedre?.