#2, det er fordi vi ikke selv kan huske dem mere LOL
Men det er for voldsomt det hernede, det er så stort det næsten ikke er til at tro. Det meste af dagen går med at skabe kontakter osv. men iaften skal vi til pressefest så det skal nok blive godt.... Måske flere billeder? :e
#6 Vi h_0<3rte lidt om 420 ig_0S2r hos ATI festen, men ikke noget brugbart idet han ikke ville fort_0S3lle for meget. Desuden bad han os holde de oplysninger vi fik igen, men som sagt fik vi noget fortalt om ca. tidspunktet for release. Men da det var en fortrolig samtale kan vi desv_0S3rre ikke fort_0S3lle noget p_0S2 hverken OC.dk eller HT
Som till_0S3g kan jeg fort_0S3lle at ATI bekr_0S3ftede at der ved 9500 og 9700 serien var tale om nedgradering af chips grundet defekte pipelines og at der i de tilf_0S3lde hvor der kunne moddes var tale om en perfekt chip som var nedgraderet pga. mangel p_0S2 chips.
Rettelse til AMD Engineer ---------------------------------------------------------------------- #6 Vi hørte lidt om 420 igår hos ATI festen, men ikke noget brugbart idet han ikke ville fortælle for meget. Desuden bad han os holde de oplysninger vi fik igen, men som sagt fik vi noget fortalt om ca. tidspunktet for release. Men da det var en fortrolig samtale kan vi desværre ikke fortælle noget på hverken OC.dk eller HT
Som tillæg kan jeg fortælle at ATI bekræftede at der ved 9500 og 9700 serien var tale om nedgradering af chips grundet defekte pipelines og at der i de tilfælde hvor der kunne moddes var tale om en perfekt chip som var nedgraderet pga. mangel på chips.
#7 vi ved ligeså lidt som dig
(Synes det var lidt svært at læse med de der sjove tegn. -----------------------------------------------------------------------
Håber da i kommer med en masse gode nyheder.. (han kan ikke høre det hvis du fortæller mig om den fortrolige samtale :p:p)
AMD Engineer må have brugt for meget tid sammen med hardinfo´s skribenter, som heller ikke evner at skifte til Dansk tastalatur. ( "Vi havde for travlt" - sagde de da vi spurgte. ;) )
( Han sidder også med tudefjæs på og læser mig over skulderen nu. :D )
Yes, drenge vi glæder os til flere nyheder og lidt boothbabes. Og AMD Engineer, du kan godt lige skaffe hende truntens telefon nummer.. PLEASE, PLEASE!!
Jeg burde nok også ha' kigget forbi alligevel. Regnede jo ikke med, at man ligefrem kunne vælte sig i pilsnere dernede - så jeg blev nødt til at blive hjemme og holde leverpletterne ved lige... :e
#18 - For det første er der skrevet en nyhed på forsiden angående det - og for det andet har der ikke været noget yderligere de kunne fortælle os der var værd at skrive hjem om..... :l