nix... men han er også puternørd... men han synes at Mac er sjovt, bl.a. har han en portapple liggende... (bærbar mac) fra 1992. med baglys 🙂
3dfx... Mit bedste grafikkort var mit Voodoo5 5500 AGP. af fordele som hverken ATi Radeon eller nVidia Geforce2 havde var følgende.
FSAA- hardware-baseret
Motion-blur - hardware-baseret.
Absolut bedste texture-kvalitet på markedet, sammen med matrox.
FSAA er der stadig ingen der kan hamle op med. FSAA 6x på Radeon9500-9800 behandler ikke alfa-textures.. og kvaliteten er ikke i nærheden af 3dfx's 4x.
FSAA på nVidia som max er 8x minder meget om 3dfx 4x, men textures bliver stadigt blured (tværet ud istedet for antialiserede).
bedste sammeligning er Geforce2, men det er software-baseret, og meget krævende.
Matrox's FAA 16x er flot... meget flot!!.. men tekniken fjerner kun jaggies, ingen antialiasing på Textures, og den larver mange fejl.
Ergo...ingen er kommet i nærheden af 3dfx's FSAA, jo mindre man bruger ANI, og det er jo at rette op på en skade.. Det kan rettes, men bliver aldrig næsr så flot som det rigtige.
3dfx er bare det bedste, bare syndt det er for langsomt... og Voodoo5 6000 har jeg ikke råd til!!