citat: Men personlige erfaringer har så absolut noget at sige!, at du ikke kan finde ud af at gebærde dig blandt andre mennesker samt acceptere deres forskelligeheder fra dig selv kan man godt mærke, jeg vil nu mene det er dig der opfatter det som en religion i de udtalelser du kommer med, hvor vi andre kommer med brugbare personlige meninger samt almindelig sund fornuft.
Hvor brugbar er en "personlig vudering" baseret på de 8 diske du har haft i hånden i løbet af de sidste 5 år i forhold til, lad os bare tage de udskældte statistikker fra itbutikken, der måske har solgt 4000 diske af netop den model du hader langt ind i helvede,
hvis deres fejlprocent (rma%) ikke er lige så høj som din, hvordan kan du så mene at din "personlige vudering" kan være mere sand?
Det er DERFOR jeg kalder det en religion for dig.
hardware er facts, ikke tro og "det synes jeg".
Kan man ikke begrunde sit argument, så er det intet værd, og jeg har stadig ikke set nogle tal der begrunder dine argumenter for ikke f.eks. at købe hitachi 7k250 diske, det er udelukkende baseret på TRO (tro = hardware religion).
I sidder og tror der skal x antal tusind til for at lave statistik, det er overhovedet ikke nødvendigt.
At der så oven i købet kører en eller anden sideløbende diskution hvor i prøver at forklare hvordan man regner % ud, det kan jeg virkeligt ikke tage seriøst.
#34 der ud over vil jeg gerne have dig til at forklare hvordan: "brugbare personlige meninger"
kan være mere værd end statistiker med flere hundrede enheder når det kommer til "holder det, eller holder det ikke" spørgsmål?