Træet!

Case-modding d.  22. marts. 2004, skrevet af Woodgnome
Vist: 408 gange.

Woodgnome
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 17:23:06
Svar/Indlæg:
1888/560
http://srs.haz.dk/HTML/Kabby_n...

Det kommer tættere og tættere på at blive færdigt :)

Der mangler en powerknap og ja, det er den ledning der sidder løst og prøver at gemme sig bag PSU'en.

Lyset er ikke blåt IRL, det er lilla/UV og lidt mere afdæmpet end det ser ud, men kameraet kan ikke opfange det korrekt :(

Var der forresten nogen der sagde 230v molex aka ultimate HD/CD-Rom/Floppy og meget andet killer? :e

Kommentarer er velkomne, specielt kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogen der har en idé til en kantliste til vinduet, hvordan power/reset knapperne skal se ud og så selvfølgelig alt det andet i nu kan komme i tanke om :)

Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 17:29:41
Svar/Indlæg:
4263/107
Waaaaaaaaaaaaaaaaauw det er stylet og supercool ! :e

Start knap i endten UV/blå/rød ville passe rigtig godt ind i det...

Ville en knap der så sådan her ud ikke passe rimeligt godt ind ?

http://studiedata.dk/productit...

Thumbs up ! :e



Losty
 
Superbruger
Tilføjet:
22-03-2004 17:34:06
Svar/Indlæg:
195/4
hehe, meget søde de fødder der :)



McAnus
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 17:40:26
Svar/Indlæg:
807/31
#0
hvis det er for at APG sikre dig at du laver det 230 volt noget der! sA tror jeg altsA i at det virker! jeg tror kun at printpladen bliver braendt af, og "pladerne" forbliver intakte!



Oxize
 
Superbruger
Tilføjet:
22-03-2004 17:51:14
Svar/Indlæg:
1328/55
det er da meget cool, men jeg ville nok male det :)



gogge
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 18:04:06
Svar/Indlæg:
589/75
nice plader "trailer plader" dem ødelægger man ike sådan lige :)

men er det ikke tungt ?? :00



Count_ZerO
 
Superbruger
Tilføjet:
22-03-2004 18:18:56
Svar/Indlæg:
626/53
#5
Tungt? Det kan da næsten ikke være tungere end min compu... Den vejer 20kg, og det er kabinet + indhold. Det er altså uden skærm, tastatur, mus mm... Kabinettet er i stål, så det er med til at gøre compuen tung! ;)

Men trods vægten kan jeg da sagtens flytte rundt på den! :e


Men jeg ved da ikke om Dantes vejer mere... I såfald skal han passe på ikke at tabe den, for det har en AMD CPU ikke godt af - og det er derfor jeg altid holder temlig godt fast i min compu når jeg flytter den... :00



nørrebronx
 
Superbruger
Tilføjet:
22-03-2004 18:59:43
Svar/Indlæg:
50/15
Kan godt være det er mig som er skæv, men skal div. ledninger sættes i, i toppen af kabinettet ?:(

Det syntes jeg er mindre fedt, men ellers rimelig cool lavet.



Woodgnome
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 19:21:31
Svar/Indlæg:
1888/560
#1 Jow noget ala den ville være nydeligt. Indtil videre tror jeg det bliver nogle runde frostede plexiglas stykker med en LED i og så på fronten.

#2 Du kan glæde dig til en lille artikel om dem, har selvfølgelig taget masser af billeder mens jeg lavede dem :)

#3 Det har jeg faktisk slet ikke tænkt over :e
At bruge det som anti-APG altså. Det er faktisk fordi, at før havde jeg bare loddet ledningen fast på power connectoren og dermed kunne jeg ikke tage toppen af kabinettet af, uden at strømforsyningen også skulle tages ud. Det ville jeg ændre og den nærmeste "samle-muffe" jeg lige havde ved hånden, var et par molex stik. De to ubrugte forbindelser i molex stikket skal bruges til vandpumpen, når engang en hvis Hr. Sajmon får fixet den og så et resevoir :)
Den lille trækasse der sidder og isolerer blev selvfølgelig lidt for stor, fordi jeg ikke lige målte efter hvor moboet gik til, så hvis i kigger efter kan i nok se, at halvdelen pins'ene på min gameport på forunderlig vis mangler :e

#4 Jeg har tænkt på det, det er jo lidt en uheldig farve jeg valgte. Sådan en dejlig brun farve der... Skulle være sort så, men synes også det er at male, så man ikke umiddelbart kan se at det er træ (på nær indeni).

#5 Jeg ved ikke hvad det præcist vejer, men jeg kan sige at den her spand http://www.chieftec.de/?page=p... vejer lidt mere UDEN indhold, bortset fra en strømforsyning ;)

#7 Det er for at gøre kablingen lidt mere handy, jeg er blevet træt af at rode rundt under et eller andet skrive bord i mørke og prøve forgæves at sætte kabler i. Det skæmmer udseendet lidt, hvis man ikke holder orden i kablerne, men ellers er det sq hyggeligt nok :)



Woodgnome
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 22:40:52
Svar/Indlæg:
1888/560
Jeg har forresten smidt to pics mere op. Ændrede lidt ved blitzen på cam til nightpics, det ene af dem har været en tur igennem PSP7 så farverne ser lidt mere rigtige ud.