Hvilket Kabinet.

Diverse d.  22. marts. 2004, skrevet af bha10
Vist: 365 gange.

bha10

Overclocker
Tilføjet:
22-03-2004 21:30:00
Svar/Indlæg:
10/6
Hejsa,

Jeg går og overvejer at købe nyt kabinet til min pc. Jeg er træt af det gamle.

Så jeg overvejer et Thermaltake Modern Life Style XaserV Damier V6000+
http://www.edbpriser.dk/Listpr...

Måske ikke lige i blåt. Men jeg synes det ser fedt ud og der er god luftgennemstrømning, med massere af blæsere. Det eneste der bekymre mig ved dette er, at jeg ikke er interesseret i at have en pc som lyder som et jetfly som letter, når den kører.

Så er der nogen af jer som har gode forslag eller gode råd ang. kabinetter. Der skal være god køling og ikke for meget støj. Det skal være let at arbejde med, da jeg har flere ting som skal sidde i. Så plads skal der være rigeligt af Bla. skal der sidde dvd-drev, dvd-brænder. tapestation(SCSI), 2 harddiske.

Hilsen
Bha10

Frede24

Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 22:13:12
Svar/Indlæg:
2192/67
Jeg ville købe et Lian Li. Jeg ved godt at de koster kassen, men tro mig de er det værd. Jeg havde et Chieftec før (nogenlunde samme kval som thermaltake). Jeg har skiftet til Lian Li, det er et skift jeg aldrig nogensinde kommer til at fortryde, det er så veludført og gennemtænkt at det gør helt ondt. Samt at de dæmper udmærket, der er også plads til masse af airflow, da der kan sidde 2 blæsere i fronten samt 2 bagi ved mobo'et og to over PSU (kun hvis det er hightower).

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 22:20:28
Svar/Indlæg:
3214/18
Du kunne også tage et kig på nogle nye Silverstone kabinetter de har fået hjem hos shg.dk

JakobL

Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 23:45:12
Svar/Indlæg:
162/5
Hvis du ikke vil have for meget larm, så burde du måske kigge på nogle kabinetter med 120mm blæsere istedet for 80mm. Et forslag kunne være et af Antec's kabinetter.

http://www.lian-li.com/product...

Synes også dette er fedt, den omvendte montering tiltaler mig af en eller anden mystisk grund, måske noget med at gfxkortet ikke varmer cpu som i et normalt kabinet.

Kristian

Superbruger
Tilføjet:
23-03-2004 03:39:01
Svar/Indlæg:
605/29
Kan så lige tilføje at en god gang blæser styring kan også klare det.

bha10

Overclocker
Tilføjet:
23-03-2004 19:43:05
Svar/Indlæg:
10/6
Takker for de givtige svar. Synes at både Lian Li og Silverstone ser fede ud.
Så jeg må lige kigge lidt nærmere på dem. Er mest til high towers, da jeg godt kan lide der er lidt plads til "pølse fingerne" 8)