CeBit nyheder.. eller mangel på samme..

Diverse d.  22. marts. 2004, skrevet af Myth
Vist: 209 gange.

Myth

Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 22:09:22
Svar/Indlæg:
675/55
Ny synes jeg at jeg har forsøgt at følge nyhederne på cebit, men sagt med chancen for at lyde som en sur gammel mand.. har der så ikke været flere posts om deres drukture med masser af billeder end der har af egentligt interesante nyheder eller booth babes? eller er der bare et link jeg HELT har overset? eller er CeBit bare dødt i år hvad nyheder angår?

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 22:13:39
Svar/Indlæg:
3329/182
Åbenbart ikke hvad angår alkohol, men jeg vil helt klart give dig ret.... Der har været alt for lidt om hardware og alt for meget om de fester de var med til... og de babes som var med dertil som egentlig ikke så overvildt godt ud. Ikke fordi min kost er lækre eller noget, men synes egentlig bare det har været rent fyld...

Håber da de gemmer noget i ærmet... men hvis du har klikket på CeBit reklamen i toppen så har vi vel læst det samme.

Men relativ få nyheder i forhold til hvor stor den messe er.... :(

so/7ic

Superbruger
Tilføjet:
22-03-2004 23:04:57
Svar/Indlæg:
289/79
jeg vil give jer fuldstændig ret..!

nyhederne fra cebit har ikke værer helt vilde..!!

og jeg synes faktisk at sider som tweak.dk har skrevet mere relevante ting..

jeg synes normalt at oc.dk / ht.dk er de bedste andmeldere osv.
ifhld. t. tweak, tweakup og hol.dk...

men jeg er blevet skuffet i cebit samhæng..!

og få mig at se er der kun en ting at gører og det er at håbe at når den nu får oploadet de sidste 10 reviews som de 16 mand(eller hvor meget det var) vel har lavet..?

00 000 ll
0 0 00 ll
00 000 \ /

K1lroy

Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2004 23:13:47
Svar/Indlæg:
767/119
Jeg vil lige kommentere jeres kommentarer.. Det er en rigtig stor messe, men husk at langt det meste ikke har den store relevans for siden, bl.a. software, printer/kopimaskiner ol. Der var rigtig mange møder som vi skulle være med til, der for håber jeg også at nogle af de hold der ikke har posted så meget kommer med lidt mere i løbet af i dag og i morgen..

Men som sagt har der været meget at se til, og så når den man skal snakke med er forsinket har man ekstra travlt når man skal videre til den næste derfor er der nogle nyheder der er blevet forbi gået, desværre!

ruzz

Superbruger
Tilføjet:
23-03-2004 01:18:51
Svar/Indlæg:
734/32
Jeg var dernede - ikke med OC.dk! og synes egentlig de har fået de fleste ting med. Der var efter min opfattelse forbavsende lidt nyheder dernede. PCI ekspress var næsten det vildeste. Hvis man altså ser bort fra nogle skøre svenskere og deres trækabinetter.
For nu at tage et eksempel så havde Chieftec en stand på vel ca. 5 x 15 meter hvor de havde nok omkring 200 kabinetter stående. Jeg kunne ikke få øje på noget nyt. Der var dragon og matrix kabinetter i 30 forskellige farver, men noget nyt og spændende synes jeg ikke der var.
Og alle de små "taiwan/hong kong/singapore/kina" stande på 2 x 2 meter udstillede ikke andet end farvestrålende kabinetter og 80mm kabinetblæsere.
Jeg krydser fingre for at det bliver bedre næste år :l

Aphix

Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2004 01:38:54
Svar/Indlæg:
1494/10
#4 Der er vel egentlig hellere ikke kommet noget helt vildt nyt lige her op til CeBIT. Self er der li PCI ekspress men det har vi jo allerede læst en masse om så det har de jo ikke kunne køre en hel messe på. Der er som altid en masse nye mobo men der er der jo hellere ikke sket så vildt meget i løbet af de sidste par måneder, godtnok var der nogle billeder af de nye mobo med den nye sockel der men det havde vi jo også set for flere måneder siden. Det er jo fordi vi får alting smidt i hovedet så snart tingene er klar til at blive produceret. Producenterne venter ikke med at vise dem frem til et stort messe som CeBIT.

Man har jo egentlig ikke behov for at gå på sådan en messe for at se alle de nye ting mere. Du kan bare blive hjemme foran skærmen og så bare læse nogle artikler fra de store hw sider.

Lidt surt at det er blevet sådan men det er jo os selv vi har at takke for det. Vi vil jo se alt det nye HW næsten før producenten selv har set det.

/AphiX