heysa alle.. har desværre ikke den store erfaring med computere. skal ha købt en til ca 12K.. lidt fra eller til.. Nogle som kan anbefale mig noget lækkert kval til den pris? vil egentligt helst ha Intel meeen kun fordi at min gamle er af sådan en :) men håber at høre fra nogle :O) Den skal kunne trække Tunge spil!!
#0 ja det er da en rimelig syg PC den som der er i #2... men hvis du vil bruge din penge så køb 512 MB ram mere og en 3200+ processor istedet :e selvom jeg ikke kan se nogen grund til det
Du får ikke noget ud af at bruge de ekstra penge på 3200+ .. eller jo men det er så lidt at du ikke kan mærke det.. og slet ikke når du ikke skal OC og bare skal køre den som standard.. så tag det som #2 siger og gem resten af pengen til de tørre tider :)
#5 ellers kan du da få en herinde fra til at samle den for dig !!... så hvis du bor omkring SKovby .. så vil jeg da gerne samle den for dig ofr mindr epenge en SHG kan gøre det for.. :e
næh, det er vel omtrent det samme... fordelen ved amd er at du kan få 64bit og ikke skal vente til intel kommer med deres desktop 64bit'er. og når de som kommer bliver de helvedes dyre..
mere fremtidssikret, da den kan køre med 64 bit. ;) Hvad med at vente et par md., til når der kommer nye gfxkort - ellers er din kick-ass pc måske ikke så god endda om et par md....
(self. taber HW værdi hurtigt, men når der kommer en ny "generation" af gfxkort, ryger værdien på de "gamle" kort meget hurtigt)