-> #0
Det er meget muligt, prøv lige at søge i forummet. Det har været oppe og vende før... spøg til side ;)
Seriøst: Det er sgu træls at sidde og de samme posts om og om igen. Det er meget muligt at man ikke færdes 24/7 på oc.dk, som nogle gør, men det er da på ingen måde, nogensinde, for meget forlangt at folk bruger tænkeren fra tid til anden.
Tag forumreglerne for eksempel. Der er det jo nøje specificeret, at man tilrådes at se i forummet...
Man kan på alle måder nå langt omkring. Men for dælen da...
"Bedste gfx, lige nu?"
"Hjælp!"
"Hjæææælp! Problemer... se mig!"
"Fuckerlortespassermøgcomputer - virker ikke"
"Hjælp mig med at overclocke min computer"
"Hva' synes I?"
"Lydkort..."
"Cracks til BattleField 1942?"
"Min computer hakker/lagger i Counter-Strike. Kan det skyldes at mit 9800XT ikke yder optimalt?"
- Alle mulige mere eller mindre saglige og ikke mindst, seriøse, indslag er hvad man må stå model til. Det er meget muligt, at man anser ens eget problem for at være noget så aktuelt. Men i et land, hvor der er ca. 5000 nørder som alle er på den samme side. Hvor stor er chancen ikke for, at der er nogle andre der har et lign. problem?
Ærlig talt, og min personlige mening hvor jeg lige tager skribent-hatten- af:
Jeg kan overhovedet ikke tage dette indlæg seriøst. Undskyld mange gange #0, men jeg fatter simpelthen ikke hvad du vil med det. Det er meget muligt, at man sidder og føler sig trådt på, men sådan går det sgu også ude i den virkelige Verden, hvor utroligt det end må lyde, så bliver folk pokker-mig trætte af at skulle svare på det samme spørgsmål dag ud og dag ind.
Hvis man "redigerede" lidt i forummet, og skar alt det "unødige" væk. Så ville vi nok hae lidt hurtigere load-tider, en mere effektiv søgefunktion og en hulens masse andet godt.
Der er jo ind imellem de sjov episoder, dem vil jeg for alt i Verden ikke undvære, men hold kæft hvor er jeg træt af, at skulle sidde og se forsiden være fyldt med stort set de samme overskrifter som ugen før...
I den sammenhænge må "vi" som er trætte af det, lige være tålmodige og på en pæn måde sige, at folk henvises til lige selv at lave lidt research. Og så er det dælendulme heller ikke for meget forlangt, at folk så også lige skruer tænkehatten på, og lige husker hvad 2 + 2 giver...
Det er efterhånden blevet en generel holdning, at man bare sidder på sin flade og spørger, og så skal folk ellers bare byde ind. Man gider ikke selv at lave den nødvendige research for lige at have noget, at have sine "problemer" i...
-> #7
Ude til venstre er der en funktion der hedder "søg", skal vi vædde om vi ikke kan finde et tidligere post, der kan give dig et lille svar...? ;)