1) Så der er gjort klar til at OC'e en P4 3.2Ghz Prescott, at købe 3.4Ghz er lidt for åndsvagt syntes jeg (min. 1000,- dyrer her i Norge)
2) Har kigget lidt på Abit IC7-MAX3, men jeg har ikke brug for deres Raid controller, onboard Net kort og lydkort(Der er jo ikke nogen grund til at købe noget jeg ikke kommer til at bruge). Bundkortet skal selvfølgelig have Intel 875P eller 865 Chipset Hvad mener du jeg skal vælge for at sikre de bedste muligheder for OC Der kommer en Adaptec S-ATA 150 Raid 5 controller i maskinen
3) Hvilke Ram skal jeg vælge, det skal være de hurtigste der er og samtidigt kan klare max OC
Well IC-7 Max 3 er hvad jeg har opfattet det bedste board til en prescott primær kun pga. OTES kølningen læs hvad overclockers.com skriver http://www.overclockers.com/ti...
Afbestil det XE og køb LS;) Jeg selv vil anbefale et asus p4p800 deluxe....pisse godt oc board(godt nok kun 865). Ram, aner jeg ikke, "mine" geil pc3200 gider ikke engang 225mhz 2-2-2-6, så det overlader jeg til andre;)