#9 du må lige huske at præcisere lidt, når du siger at 15A burde være minimumskravet - hvilken linie tænker du på der?
Jeg mener, at du nok hentyder til +12v linien, som minimum skal være på 15A. Jeg vil tro at de 2 andre linier (+3,3v og +5v) er mere eller mindre dækket ind, hvis du køber en 350w strømforsyning som minimum. Levicom strømforsyningen er anbefalingsværdig, siden den har så meget at give af på +12v linien, som er den mest stressede linie for tiden, da CPU'en trækker sin forsyning fra denne linie.
Jeg har selv en Antec 550w truecontrol, og det er en rigtig lækker strømforsyning der kan levere 24A på +12v og mere end rigeligt på +5 og +3,3v. Derudover har den styring på både de 3 spændinger samt blæserne der er tilsluttet de specielle fan-only stik der er med. Jeg har samtidigt 5 harddiske i, hvoraf 2 er 10k rpm diske, samt en overclocket Barton 2500+@3200+.
Strømforsyningen koster omkring 1200kr, og det er vel lige rigeligt for det du skal bruge. Jeg tror sagtens den levicom kan gøre det rigtig godt for dig, til en billig penge.
Mvh. Uffe