Overclocker
Tilføjet:
25-03-2004 17:41:50
Svar/Indlæg:
0/11005
Davs.
Jeg har et lille problem med mit lydkort/højtalere(Logitech Logitech® Z-5300). Når jeg hører musik, kommer der kun lyd ud af midt-højtaleren og de to front højtalere. Der er dog en funktion på højtalerne der hedder "matrix", som man kan slå til og fra. Slår jeg den til, kommer der lidt lyd ud af de to baghøjtalere, men det er overhovedet ikke noget jeg kan høre - medmindre jeg går helt hen til dem og stikker øret hen til derhen, så jeg kun er 2cm fra dem.
Jeg har uninstalllet mit Onboard lydkort(det der AC97 ting), og jeg gjorde det også før jeg lagde de nye drivere ind. Hvad er problemet? Eller bør der overhoved ikke komme lyd ud af de to baghøjtalere?
En anden ting. Det handler om programmet "Creative Mediasource" som er et stykke software der følger med til lydkortet. Når jeg går ind i dens "player", og vælger Tools, kan jeg ikke gå ind i hverken Speaker Settings, Equalizer settings eller EAX controller. Der kommer bare en popup nede i højre hjørne hvor der står "Unable to launch ". Nogen der aner hvad problemet er?
- btw, jeg har først lige fået disse to ting(dvs lydkortet+højtalere), så det har 'ikke virket før'.
På forhånd, tak.
Mvh Søren V. Thiesen