Elitebruger
Tilføjet:
26-03-2004 16:48:57
Svar/Indlæg:
1950/230
Hej.
Jeg købte 2 Asrock bundkorts, da jeg ville prøve dem.
Ved montering af den første gik alt nemt og upåklageligt, og jeg begyndte så at bygge den anden computer med det andet Asrock bundkort.
Men den fejlede og ville ikke acceptere nogen harddiske, uanset hvilken jeg satte i, ældre 8 gb, yngre 40 gb, og helt nyt 120 gb, flere forskellige IDE-Kabler.
Jeg kontaktede forhandler pr. mail den 17-3 og beskrev dette for dem, og lavede samme dag en RMA og sendte bundkortet.
Da jeg ikke havde hørt en lyd fra dem siden d. 17-3 hvor de skrev jeg skulle sende det retur, skrev jeg i dag en mail til dem og spurgte hvordan det gik med bundkortet, og svaret:
"Vi har ikke kunnet konstatere nogen fejl på det fremsendte MB og har debiteret et service gebyr på kr. 350,- inkl. moms"
Bundkortet koster kun 229 af nyt.! :l
Hvad gør jeg.!