-> #6
Læs: ";)"
-> #8
Det forstår jeg så udemærket godt. Ingen tvivl om det. Bare rolig, som jeg også skrev til dig så er der ingen ko på isen ;)
Jeg synes også at det er musikbranchens egen skyld. Man overflydes med alt muligt crap, og det der er noget ved, skal man dælme købe en CD med 10 andre numre som bare er noget L*RT! Kr. 100-200,- for bare to-tre gode numre er for galt.
Og når de så laver en kopisikring der gør, at os der ikke vil ødelægge sine CD'er ved hele tiden at skulle hive dem frem og tilbage af skuffen/æsken og smide den i drevet. Så er det jo 100-gange letter bare at rippe CD'en og have det hele i et mediebibliotek.
Jeg vil slet ikke udtale mig om dem der så benytter sig af Kazaa og den slags, det er en holdning jeg gerne vil holde på et personligt plan og ikke bør drøftes her. Men der hesker en del dobbelt-moral på dette punkt.
Også bare software. Jeg kopierede sgu tit mine org. CD'er når jeg havde købt et godt spil/program, for at sikre mig mod dumme fejl som skulle gøre at jeg lige pludselig stod med en ubruelig ridset CD.
Så jeg forstår udemærket godt din frustration over at have købt et nyt spil, og så bither det kopisikring. Men, som sagt, oc.dk er ikke forummet for opfordring til piratkopiring ;)