Viewsonic 171b

Diverse d.  27. marts. 2004, skrevet af be@vis
Vist: 4386 gange.

be@vis
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2004 14:46:46
Svar/Indlæg:
481/150
Vi har fået fingrene i en 17" LCD skærm fra Viewsonic. Skærmen hører til deres profesionelle serie og har derfor nogle interessante specifikationer. Skærmen skal efter sigende egne sig godt til gaming og have nogle imponerende kontrastforhold...

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
Flyke
 
Superbruger
Tilføjet:
08-04-2004 13:48:50
Svar/Indlæg:
19/0
Jeg har længe haft kig på denne skærm.
Men på grund af manglen på anmeldelser har jeg ikke været overbevist om at det var værd at købe, Toms Hardware Guide havde i starten af november en anmeldelse hvori denne skærm indgik men artiklen lod en del tvivl tilbage.
Jeg mener skærmen kom på markedet i august 2003 og med det taget i betragtning burde næste generation være på trapperne.
Med det sagt skal det dog nævnes at VP171 på dette tidspunkt burde være produktionsmodnet så sandsynligheden for døde pixels i en ny skærm er meget lille og at næste generation muligvis vil have nogle børnesygdomme.

Men tak for en god anmeldelse der, omend for sent, har styrket min tro på at VP171 stadig er den rette fladskærm for mit vedkommende.
Nu har jeg dog ventet længe uden at skærmen er blevet billigere at anskaffe og jeg ser ingen grund til ikke at vente til næste generation.
Jeg håber Hardware-Test kan være hurtigere ude med anmeldelser på skærme i fremtiden.



be@vis
 
Superbruger
Tilføjet:
08-04-2004 16:15:52
Svar/Indlæg:
481/150
Tak for jeres kommentarer :)

#2, vil meget gerne skrive flere tests af fladskærme, det er jo et pouplært "emne", for mange søger vejledning på det område. Der er utrolig mange der køber fladskærme lige for tiden.

#3, nogen gange må man tage chancer :) Det er jo desværre ikke helt let at få fat i fladskærme til artikler, men det er da bestemt noget vi burde have flere artikler om.



Flyke
 
Superbruger
Tilføjet:
08-04-2004 21:04:50
Svar/Indlæg:
19/0
#4
Helt enig og det kan godt ærgre mig lidt at jeg ikke tog chancen tilbage i december/januar hvor jeg følte jeg havde det økonomiske overskud. Men det kan jo stadig nås..



be@vis
 
Superbruger
Tilføjet:
20-04-2004 21:18:59
Svar/Indlæg:
481/150
#7, yes, kunne jeg heller ikke før efter at jeg havde opdateret skærmens drivere. Det er åbenbart vigtigt!