Mod af Server kabinet.

Case-modding d.  28. marts. 2004, skrevet af |Ash
Vist: 311 gange.

|Ash
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2004 10:08:43
Svar/Indlæg:
2694/107
Jeg har et Codegen Server cube ( http://www.codegengroup.com/pr... ) i sort. da jeg ikek kan få det solgt til en ordentlig pris skal det moddes :D
Så jeg ville høre om der var nogle der har nogle gode ideer til hvad der skal laves ved det?? mht. farver så kan alt på bortset fra blå. jeg hader simpelthen den popede farve.

/Ash

Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2004 10:21:43
Svar/Indlæg:
6052/189
start med at smide de der grimme hjul af h...... til!

find så nogle andre lidt federe.... ved ikke om man kan købe hjul med leds eller lignende...

ellers fix noget maling hvor det er sort i bunden, og bliver mixet med gul i toppen... hvis du kan lave sådan noget...

hvis du har noget vand-system liggende så du ikke bruger, så fjern de 2 fronte, klask 2 stykker plexi sammen, og lav et isoleret "vandshow" ind imellem de 2 stykker plexi...



rever
 
Superbruger
Tilføjet:
28-03-2004 10:22:36
Svar/Indlæg:
454/31
Alle regnbuens farver :D Det kunne være nice....
Rude, fede kølere i forskellige farver...
Men, regnbuens farver... sådan total mange farver blandet :D



Aphix
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2004 10:25:09
Svar/Indlæg:
1494/10
Du kan se nogle billeder af hvordan mit ser ud i min profil ;)

Jeg har smidt vinduer i begge sider, monteret lys under bunden og lavet bagpladen om. Jeg skulle også ha lavet noget lys omme på bagpladen men det har jeg ikke li fået tid til.

#1 Du går altså ud fra at han er syg til at male eller hvad?? det er ikke nemt sådan lige at få farven til at skifte over, især ikke med normal spray maling.



|Ash
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2004 10:27:24
Svar/Indlæg:
2694/107
#3
Det kan jeg godt...
jeg har lavet overgang før. så det bliver ikke det store problem.
mit problem er bare at gul på sort ikke kan ses så meget. dvs. jeg bliver nød til at grunde det hele med en hvid først. og male den igen med sort og gul

/Ash