#1 Enig.... :D Man kan blive helt forelsket i IC7-MAX 3 :D Minus: - prisen - Abit Otes (kan man dog slå fra... kan man ikke med prisen) Men jeg er hax max tilfreds med mit mobo (MAX3) 8)
jeg stemmer også for max3, hvis han vil have et sytem med MEGET gode overclockingsmuligheder, men hvis han vil have mulighed for at gøre det 100% lydløs, skal han ikke vælge et max3, da der er en blæser mere, end på andre bundkort.
jeg har ikke råd til nyt grafikkort jeg har et radeon 9700pro :00 er der ikke problemer med max 3 eller er de blevet rettet på de ny. hvad sige til amd systemet?
Jeg ville holde mig til P4P800 eller det normale IC7 til hver en tid - Max3´s fortid taget i betragtning...
Og siden han skal have en 3,2 kommer han ikke op på de vilde fsb hastigheder - hvorefter et Max3 er komplet hul i hovedet at betale ekstra for.... :00
Prøv at råde folk efter fornuft i stedet for personlige meninger. Det kan godt være Max3 er blevet godt efterhånden, men Mushkin ram og Max3 har så vidt jeg ved aldrig været nogen god kombination....
Hvorfor er der ingen der svare #0 på hans AMD valg ? er i alle intel freaks eller hvad ?
Men som de skriver til dig er det helt rigtigt. Hvis du køber AMD64 så skal du vente lidt i nu så du kan få et af de nye N-force3 250 eller hva det nu hedder. For at kunne clocke over 220 Mhz FSB da sata/dine pci og agp enhedder ikke er glade for for mange Mhz.
Kig i min profil #0 der ser du problemet og smid lige en stemme nu du/i er der.
#20 lol og tak. de kender jo sikkert kun til intel systemer. Hva med bare at Vente lidt og så købe en AMD64 3200+ sammen med et N-force3/250 eller et bedrer og så nogle 512/1024 mb Crosair DDR 35/37/40/4400 ram samt en eller 2 Raptor diske eller ide diske. :e
21 hvis jeg skal have det går der nok nogle år :e 22 jeg er ikke sikker på hvad jeg køber hvis amds bundkort bliver lige så gode som intels så skal jeg have amd!