Korrekturlæser
Tilføjet:
29-03-2004 18:23:45
Svar/Indlæg:
168/31
Dav Dav
Ja lad mig sige det lige ud, jeg har rodet mig ud i noget rod... jeg bestilte i torsdags et HIs radeon 9800 pro (ikke iceq) hos bob.dk, kortet kom ikke fredag, og efter at have aftalt med bob.dk at det skulle sendes med lørdags expressen kom det heller ikke lørdag. så idag skriver jeg ind kl 8.30 at jeg afbestiller kortet pga leveringstid.
Fint og godt tænker jeg, så vil jeg da bestille et kort fra en butik som levere fra dag til anden, og jeg fandt SHG.dk som jeg plejer at have positive erfaringer med, så derfra bestilte jeg et radeon 9800 pro, så fandt jeg så ud af bagefter at kortet var bestilt at det var det kort med blå pcb altså 9800 pro-m, kortet har det med at blive varmt men det gør mig ikke noget da jeg alligevel skifter blæseren ud.. men pyt med det jeg tænkte bare fuck det, og lænede mig tilbage i stolen, og glædede mig til mit kort kom imorgen... så her kl 17 får jeg en e-mail fra shg at ordren er afsendt , fint tænkte og sagde til mig selv, ja de er til at stole på... så her kl 18 får jeg en mail fra bob.dk at ordren er afsendt, de må ikke have fået miin mail eller nået at læse den... så nu står jeg i den dumme position, at jeg imorgen får 2 radeon 9800 pro kort, og nej jeg har kun råd til et... og de begge koster det samme så det kan jeg heller ikke vælge efter.
Så hvad siger i, hvilket kort skal jeg tage, og hvilket skal jeg sende tilbage, som sagt skifter jeg alligevel kølingen ud på kortet jeg tar så det skal men ikke tænke på?
plz HELP!
//Donto