-> #4
Åh doktor! :00
Jamen, hvis nu man sender sin mail til... hva' var det han hed? "Barton"? Er man så ikke selv lidt ude om det?
Bør man derfor ikke tage en seriøs revurdering af sit liv som computerbruger og overveje om man ikke bør konvertere til den ene eller anden religion. For det bør da på ingen måde være acceptabelt at folk får lov til at være ateister i en Verden som denne hvor man fra dag til dag hører om i nyhederne at AMD-fundementalister har bombet en eller anden sagesløs Intel-forretning med hademails.
Jeg tænker specielt på terror-truslen i dag. Hvor forfærdeligt ville det ikke være hvis det lykkede AMD at få en så stor, ja nærmest monopol-lignende, andel af markedet at man kunne frygte terrorangreb fra forargede mødre til Intel ejere. At man skal høre om små børn der får Intel computere i konfirmationsgave, hvormed man til evig tid stempler dem som værende freaks og idioter som ingen forstand har på computere...
Og hvad med grafikkort? Er det ikke snart på tide at man ser en hurtigere bus? Jeg har længe måttet komme for sent i skole, netop pga. min grafikkort-bus har været så langsom at den renderere noget 3D for mig 3 sekunder langsommere end det ville være mig muligt med en bus der kørte med ekspress-hastighed.
Det er ubønhørligt, det ved jeg, men doktor, åh doktor, jeg beder dig med det inderste af mit silicium-hjerte: Vil du ikke godt tilskrive mig en rescept på nogle Anti-DDR piller. Jeg oplevede op til flere gange at få hosteanfald, rystelser og nervøse træk, mens jeg havde en midlertidig DDR. Jeg ved ikke hvordan den kom inden for mit hus, og slet ikke hvordan den fandt sin vej til min computer, og som om det ikke skulle være nok...
Så kom der dælme også et MSI på besøg. Jeg siger dig doktor, jeg vidste ikke mine levende råd...
Jeg håber, virkeligt, at du, ohh viise doktor, kan hjælpe mig ud af min nød... :(