en nedgradering i forhold til det du har nu hvis du skifter til barton 2500, det er så absolut ikke sikkert at den kan rende 2300mhz i dit system, der ud over så kan p4'eren clockes til over 3.0 uden de store problemer + kan laves mere lydsvag end barton'en.
#0 Så godt din tråd på HOL, og jeg må indrømme at jeg syntes ikke du skal gå med til det. Det du har nu er ganske ganske udenærket.
Ville også selv have haft en P4 som du har, men grundet $$$ så besluttede jeg mig for at opgradere med et AMD system da det er en del billigere men ikke desto mindre så har de en god ydelse.
Det er bare svært at vide om man bliver snyd nå man altid har været til Intel og ikke AMD og der var ikke meget hjælp at hente på HOL så der for oprettet jeg denne tråd, syndes bare det er skægt der ikke vær nogle der sagede det var en lor* handel, for i sidste ende er det mit eget valg men jeg går i forumer for at blive vejledet og ikke blive snyd... Men nok om det så har jeg stadigvæk mit system takke være OverClocking dot dk
Jeg vil til en hver tid gøre alt for at komme af med et P4 system, og her har duen god grund til at bytte, rent ydelses mæssigt så er AMDén foran P4 2.6, så det er bestemt ikke et dårligt bytte, og hvis den så kan clockes lidt, så er sgu hjemme du.
Jeg har næsten, 2.8, det samme som du, ens bundkort, mit FX5800Ultra skore tæt på det samme som FX5900Ultra på XP3000+ og NF7-S i 3Dmark03. Plus der er ikke nær de samme muligheder nul s-ata, raid.