Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2004 18:48:00
Svar/Indlæg:
1888/560
Nu har jeg efterhånden prøvet et par stykker uden at være tilfreds (Sennheiser PC130, Plantronics audio 90, Hama CS 410 med vibration, Anubis Typhoon Bass vibration et noname og nogle sandberg klammerter (til 69 kr)). De har alle sammen ( ud over sandberg og noname) været i prisklassen 250-450, Sennheiser og Plantronics har klaret det bedst lydmæssigt, de to vibration sets har bare været... Underlige... Anyways, hver og et af dem, bortset fra sandberg headsettet, har siddet mere eller mindre af r*v til pga- mine briller. Sandberg headsettet sidder faktisk bedst, men det er et lille sæt der til gengæld spiller helt af r*v...
Så, jeg ville vide om i har set et par hørebøffer (gerne et headset) med nogle ORDENTLIGE BLØDE muffer, det skal være lukkede muffer (mufferne omslutter hele øret). De eneste jeg har har set er et par Sennheiser i HD serien, men de har vist ikke volume kontrol og det SKAL de ha'.
Altså, store bløde lukkede muffer, volume kontrol, god lyd og gerne mikrofon. Prisen er maks 500.
Hvis sådan nogle kan købes andetsteds end på nettet (fona eller sådan noget), er det fint, så slipper jeg for porto.