Heh, det er hvad jeg drikker af sødmælk hverdag! Jeg er 13 år, men er ikke blevet noget der ligner bred af det! Jeg er faktisk helt slank, men der er ingen, tvivl, med 2-3 liter sødmælk om dagen og en smule træning bliver man hurtigt meget stærk! Det ved jeg af erfaring! Jeg har absolut ingen problemer med at gå rundt med min 20kg. computer, - det gør jeg lige når det passer mig! Også op og ned af trapper og det hele... :) Så der er ingen der skal komme til mig og sige at computernørder er nogle overvægtige slapsvanse! Jeg er da mindst lige så stærk som en fra min klasse der dyrker meget sport og det man kan kalde for "bodybuilding". Det er ikke engang løjn, og det var før jeg begyndte at træne! Vi er lige høje vis det skulle være af interesse... Desuden kan jeg også løbe endnu hurtigere end han kan, og han både løber og cykler meget... :00
Heh... :00
Men alligevel er der mange som stadig siger at jeg garanteret er en slapsvans, men det er da også kun dem, som ikke har set mig bruge ret meget styrke... Det er mest pigerne, - der er jo en god grund at drenge og piger ikke render nøgne rundt i det samme omklædningsrum og bad når vi er 13-14år... :00 Og desuden er de let udkonkureret næsten lige hvad vi skal lave, vi drenge er ganske enkelt hurtigere og stærkere og i bedre form end pigerne, - ihvertfald i gennemsnit... :00 Så havde der ikke været noget sjov ved nogen form for konkurencer i gymnastik/idræt!