Nogen der leger med StyleXP og kender lidt til det med bootscreens. Jeg har det installeret på min ene comp og alt virker perfekt, men på den anden skriver den at den ikke kan finde en boot.ini fil som kan bruges.
Jeg kunne forestille mig at den ikke kan få adgang til den eller lign.
du kan bare selv oprette en boot.ini fil, uden indhold! Tror ikke altid der bliver oprettet denne fil automatisk, de det som regel kun er ved multiboot osv. (bootscreen åbenbart også 😉 ) den bliver brugt...
Hvorfor ikke bare ligge din bootscreen ind på god gammel maner så ? Start din com i fail safe. Tag din ntoskrnl.exe og lig ind i din system32 mappe. Så genstarter du bare og det virker.
Vær dog opmærksom på der findes 2 forskellige slags bootscreens. 1 til alm ( uden SP1 ) og 1 med SP1. Så hvis du ikke har SP1 skal du passe på hvilke du ligger ind. det kan fucke din comp op.
når man bruger stylexp og ændre ens boot-billed, så skal man hver gang computeren starter op SELV vælge hvad boot-billed det skal være - godt nok står den på den nye & starter ogsop etfer en timer har talt ned men det er da mega irritrende...