Well det der med 40 gig til win xp, det var da jeg engang havde en partition på 4 gig, til Win 98se, og så købte win xp pro, der installerede jeg xp pro på, og det gav mig mange problemer, plus at jeg blev nødt til at inst programmer på d drevet. Det blev ret rodet.
XP klagede hele tiden om manglende diskplads ect, det var grunden til at jeg ville have 1 partition på min maxtor.
grunden til at jeg skrev 40 gig til xp og programmer, var fordi jeg bruger mit tv tuner til at optage engang imellem, og der fylder filerne tit en 10-20 gig, før jeg laver dem om i windows movie maker 2, og jeg vidste ikke hvor meget swapfilen bliver påvirket. Ok så tror jeg at beholder swapfilen på win xp drevet, så sætter jeg bare en bestemt størrelse.
Primært går jeg ikke efter det hurtigeste af det hurtigeste mere, efter en lærestreg jeg fik med mit radeon 9800pro(var ikke istand til at køre spil i høj opløsning, før det blev for varmt, og garantien er udløbet, og det brændte sammen pga varmen.) Havde ellers god kabinetkøling på det tidspunkt.
Nu går jeg meget efter brugerbedømmelse, med brugers meninger om produkter, jeg kiggede lidt på hitachi's 120gig, og der var en der havde købt 2 som blev defekte efter 3 ugers tid. Samt en anden nævner støj/vibrationer.
Så kiggede jeg på WD 120gig SATA disk, og der er ingen der synes de er dårlige, eller har haft problemer med dem.