Jeg gentager med glæde mig selv: Det er da op til den enkelte hvad de investerer i, og hvad de synes er fedt. Det kommer da an på det udgangspunkt man har. Smag og behag er en individuel sag.
I dette tilfælde både håndværksmæssige evner, tid og penge, adgang til værkstedsfaciliteter, kreativitet m.m.
Som jeg forsøgte at sige, så rækker mine evner ikke umiddelbart til at sænke min bil 25 mm, måske nok til at smække 17" aluer på, men tiden gør det ikke. Der er s'gu da ikke nogen der buh'er af at jeg kommer daffende i slæden bagefter.
Min putterkasse har jeg modificeret - der mangler opdaterede billeder, men f.eks. har jeg da flyttet min Digidoc op i toppen af kassen, fordi jeg ikke finder det smart at skulle åbne lågen - samtidigt med at jeg skal ud af stolen, og ned på gulvet, for at se hvad temperaturen er på diverse målepunkter.
Jeg vil da gerne vise folk respekt for folks initiativ, kreativitet, og originalitet - men derfor behøver man s'gu da ikke pege fingre af dem der køber et pre-moddet kabinet.
Der er nok ikke mange andre end ROCK og jeg der kan huske punkens fødsel -> det tog cirka 5 år så udkom forargelsens klæder som modetøj, og sådan er det vel til dels også med kabinetter, UV til knallerter og biler, osv. osv.
Det er s'gu da i orden at man foretrækker at modde selv, men derfor erhverver man vel ikke retten til at pege fingre af dem der vælger et XaserII, at man så ikke kan lide det osv. er en anden sag.
Tomgun